Suomen Lammasyhdistys

Lammastalouden puolesta jo vuodesta 1918
Ladataan Tapahtumat

Lämpimästi tervetuloa Valtakunnallisille Lammaspäiville Lappeenrantaan 17.- 18.3.2017

Perjantain sisällyksekkään opintoretken anti alkaa jo matkalla kohteisiin bussialustuksella “Lihan laadun vaikutus myyntiin”. Mielenkiintoisina vierailukohteina kaksi lammastilaa ja tilateurastamo, joilla kaikilla tilamyymälä. Ensimmäisellä lammastilalla lampola on suunniteltu ja rakennettu omaa työtä hyödyntäen, toinen lampolakohde on remontoitu vanhasta ja tilalla kasvatetaan myös ylämaankarjaa. Tilateurastamolla kuulemme tietoiskun lihanleikkuusta ja juomme kahvit teurastamon kahvilassa. Retkipäivän päättää SÄRÄ -illallinen Lemillä rentouttavan yhdessäolon merkeissä.

Lauantain Seminaaripäivän aina ajankohtaisena pääteemana kivennäiset ja vitamiinit; niiden tarve, haasteet luomutilalla, puutoksesta aiheutuvat ongelmat sekä tuote-esittelyjä. Varsinaisen seminaarin viimeinen esitelmä kuluttajalähtöisestä tuotannosta ja tuotantoketjun parantamisesta lammastiloilla.

Päivän päättää perinteisesti Suomen Lammasyhdistyksen kevätkokous, jossa sääntömääräisten asioiden lisäksi Vuoden Lammastilan palkitseminen ja “Ajankohtaiskatsaus lammasteurastukseen”.

Nähdään iloisessa Etelä-Karjalassa!

Lammaspäivien ohjelma (pdf) >

SLY esityslista vuosikokous kevät 2017 (pdf) >

Sitovat ilmoittautumiset 6.3. mennessä. Ilmoittautumispäivämäärän jälkeen osallistumismaksut +15%.
Sähköinen ilmoittautuminen ProAgrian sivuilla www.proagria.fi/lammaspaivat

Nyt myös etäosallistumismahdollisuus sekä seminaariin ja kokoukseen. Etäyhteys muodostetaan Webex -ohjelman kautta. Webex -ohjelma asennetaan kotikoneelle, ohjeet lähetetään ilmoittautuneille ja testaus 30 min ennen tilaisuuden alkua. Tarvitaan hyvä nettiyhteys ja pöytäkoneessa kaiutin tai kuulokkeet, kannettavassa voi käyttää tietokoneen äänentoistoa. Hinta 65 euroa, Hintaan lisätään alv.
Ilmoittautuminen seminaariin 8.3. mennessä eila.peitsi ( a ) proagria.fi Tarvittavat tiedot: nimi, sähköposti, laskutusosoite ja puhelinnumero.
Kokoukseen osallistuminen on maksuton, ilmoittautumiset marjo.simpanen ( a ) lammasyhdistys.fi tai puh. 044 973 7000.

Paikka: Original Sokos Hotel Lappee, Brahenkatu 1, Lappeenranta
www.sokoshotels.fi

Share This Story, Choose Your Platform!