Omat lampaat – pienlampurin käsikirja lampureille ja kaikille eläimistä pitäville

HUOM! Tilaamme kirjoja myyntiin koronarajoitusten purkamisen ja tapahtumien sallimisen jälkeen, koska  pääasiallinen markkinakanavavamme ovat erilaiset tapahtumat.

Ystävällisesti suosittelemme tilamaan kirjan kirjakauppojen verkkokaupoista, esimerkiksi alla olevasta linkistä:

Lammaskirja pienlampurille, lampaista haaveileville ja kaikille  lampaista, eläinten hyvinvoinnista, lampaanlihasta, villasta, maisemanhoidosta, maatiaisroduista ja muusta lampaisiin liittyvästä kiinnostuneille.

Kirjan tekstit Kirsti Hassinen ja Jukka Tobiasson
Kuvat Kirsti Hassinen
144 sivua
Kustantaja Tammi

Hinta 20 euroa + postituskulut

Tilaukset

Sähköpostitse info (a) lammasyhdistys.fi tai sähköisellä tilauslomakkeella >

Tuotteiden hintoihin lisätään pakkaus- ja lähetyskulut. Tilaukset maksetaan sähköpostitse lähetettävällä tilisiirtolomakkeella. Maksun saapuessa Lammasyhdistyksen tilille, tilaukset lähetetään viikon kuluessa maksun saapumisesta.

Kirja lähetetään postipakettina. Mikäli haluat edullisemman lähetyksen kirjeenä mainitse asiasta tilauksen yhteydessä.

Tilausohjeet >