Lammas & vuohi -lehti

Lammas & vuohi -lehti on Suomen Lammasyhdistyksen jäsenjulkaisu. Julkaisu sisältää ajankohtaista tietoa pääasiassa lampaankasvattajille ja lammastaloudesta kiinnostuneille. Lisäksi kahdesti vuodessa lehdessä on vuohen kasvattajille suunnattu vuohiliite.

Lehden yleissävy on vahvasti neuvonnallinen ja artikkelien kirjoittajina ovat maamme parhaat alojen asiantuntijat sekä käytännön naiset ja miehet. Lehdessä julkaistaan myös poimintoja ulkomaisista tutkimuksista ja artikkeleista.

Tilaa lehti sähköpostitse tästä tai lähetä sähköpostia osoitteeseen;
marjo.simpanen (a) lammasyhdistys.fi
Voit halutessasi tulostaa palvelukortin > ja lähettää sen postitse.
Tilaus kätevästi sähköisen palvelulomakkeen kautta tästä >

Suomen Lammasyhdistyksen jäsenyys sisältyy Lammas & vuohi- lehden tilaushintoihin. Kesken vuotta jäseneksi liittyville lähetetään alkuvuoden lehdet postitse ja kaikille uusille tilaajille kaksi edellisvuoden numeroa oman valinnan sekä Lammasyhdistyksen kalenteri 2024. . Vuoden 2023 lehtien kannet ja sisällysluettelot löytyvät täältä >.

Tilaa Lammas & vuohi -lehti! Tuhdin tietopaketin lisäksi saat Suomen Lammasyhdistyksen jäsenyyden!

Lehteen voit tutustua täällä >

1/2024 ilmestyy 16.1.