T-paidat

Naisten T-paita

Väri bottle green, reilun kaupan orgaanista 100% puuvillaa 150 g.

Lammasyhdistyksen logo ja slogan “Mää oon kotimaista” painettu valkoisella vasemman solisluun kohdalle.

Koot S, M, L ja XL
Hinta 20 €

Naisten Neutral -paita on vastuullisen kuluttajan valinta!
Ökö-tex 100 -sertifikaatin lisäksi paidalla on
GOATS-,
EU Ecolabel-,
FAIRTRADE-,
SA8000- ja
TUULIVOIMA
-sertifikaatit.

Tutustu sertifikaatteihin tarkemmin tästä >.

Paita on painettu ammattitaidolla kotimaisessa yrityksessä.

Miesten T-paita

Väri bottle green, pyöröneulottua esikutistettua 100% puuvillaa 190 g.

Lammasyhdistyksen logo ja slogan “Mää oon kotimaista” painettu valkoisella rintaan.

Koot S, M, L, XL ja XXL.
Hinta 20 €.

Paita on painettu ammattitaidolla kotimaisessa yrityksessä.

Miesten B&C -paidan valmistaja on Fair Wear Foundation -jäsenyritys ja tuotteella on Öko-tex Standard100 – sertifikaatti. Öko-tex 100 kansainvälinen tekstiilien testaus- ja sertifiointijärjestelmä takaa ettei tuotteessa ole haitallisia torjunta-aine-, raskasmetalli- tai formaldehydijäämiä. Haitta-aineiden testauskriteeristö perustuu uusimpiin tieteellisiin tutkimuksiin ja sitä päivitetään jatkuvasti.

Tilaukset

Sähköpostitse info (a) lammasyhdistys.fi tai sähköisellä tilauslomakkeella >

Tuotteiden hintoihin lisätään pakkaus- ja lähetyskulut. Tilaukset maksetaan sähköpostitse lähetettävällä tilisiirtolomakkeella. Maksun saapuessa Lammasyhdistyksen tilille, tilaukset lähetetään viikon kuluessa maksun saapumisesta.

Tilausohjeet >