Jäseneksi Suomen Lammasyhdistykseen?

Jäsenmaksu 2024

Varsinainen jäsen: 89 €/v , kahdessa erässä maksettuna 2 x 50 €, sis. L&v-lehden
Opiskelija- tai eläkeläisjäsen: 50 €/v, sis. lehden
Perhejäsen: 30 €/v, ei lehteä
Lehtijäsen: 89 €/v, ei jäsenyyttä
Kannattajajäsen tai -henkilö: 30 €/v, ei lehteä
Yritys tai yhteisö: 300 €/v, sis. lehden

Kesken vuotta jäseneksi liittyville lähetetään alkuvuoden lehdet postitse ja uusille jäsenille liittymisetuna kaksi vuoden 2023 Lammas & vuohi -lehden numeroa oman valinnan mukaan. Vuoden 2023 lehtien kannet ja sisällysluettelot löytyvät täältä >
Lisäksi uusille jäsenille Lammasyhdistyksen kalenteri 2024.

Jäsenrekisteriä hoitaa Marjo Simpanen: marjo.simpanen (a) lammasyhdistys.fi

Liity jäseneksi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: marjo.simpanen (a) lammasyhdistys.fi
tai käyttämällä alla olevaa sähköistä palvelulomaketta. Lomakkeella hoidat myös osoitteenmuutoksen, jäsenyyden peruuttamisen tai muut jäsenyyteesi liittyvät asiat.

Irtonumerotilaukset joko sähköpostitse Marjo Simpanen: marjo.simpanen (a) lammasyhdistys.fi
tai sähköisellä tilauslomakkeella >
Tilatessasi irtonumeroita sähköisellä lomakkeella, kirjoita tilauksesi viestikenttään.

lammasyhd-logo-vihr_250x250

Sähköinen palvelulomake

GDPR

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) soveltaminen on alkanut 25.5.2018. GDPR antaa EU-kansalaisille paremman mahdollisuuden kontrolloida omien henkilötietojensa käsittelyä sekä asettaa tiettyjä vaatimuksia henkilötietoja käsitteleville yrityksille.

Olemme päivittäneet tietosuojaselosteemme (pdf >) vastaamaan uusia GDPR-vaatimuksia.

Päivitetty tietosuojaselosteemme on astunut voimaan 25.5.2018 alkaen ja sähköisen palvelulomakkeen lähettäminen tästä päivämäärästä tulkitaan henkilökohtaiseksi suostumukseksi lomakkeella annettujen henkilötietojen keräämiseen.

Kesken vuotta liittyville lähetetään alkuvuoden lehdet postitse!