Lammas & Vuohi -lehti

Lammas & vuohi -lehti on Suomen Lammasyhdistyksen jäsenjulkaisu. Julkaisu sisältää ajankohtaista tietoa pääasiassa lampaankasvattajille ja lammastaloudesta kiinnostuneille. Lisäksi kahdesti vuodessa lehdessä on vuohen kasvattajille suunnattu vuohiliite.

Lehden yleissävy on vahvasti neuvonnallinen ja artikkelien kirjoittajina ovat maamme parhaat alojen asiantuntijat sekä käytännön naiset ja miehet. Lehdessä julkaistaan myös mielenkiintoisia poimintoja ulkomaisista tutkimuksista ja artikkeleista.

Tilaa lehti sähköpostitse tästä > tai lähetä sähköpostia osoitteeseen;
marjo.simpanen (a) lammasyhdistys.fi
Voit halutessasi tulostaa palvelukortin > ja lähettää sen postitse
Tilaus kätevästi sähköisen palvelulomakkeen kautta tästä >

Suomen Lammasyhdistyksen jäsenyys sisältyy Lammas & vuohi- lehden tilaushintoihin. Kesken vuotta jäseneksi liittyville lähetetään alkuvuoden lehdet postitse sekä kaikille uusille tilaajille kaksi edellisvuoden numeroa oman valinnan mukaan sekä Lammasyhdistyksen kalenteri 2022. Vuoden 2021 lehtien kannet ja sisällysluettelot löytyvät täältä >.

Tilaa Lammas & vuohi -lehti! Tuhdin tietopaketin lisäksi saat Suomen Lammasyhdistyksen jäsenyyden ja jäsenedut!

Lehteen voit tutustua täällä >

4/2022 ilmestyy 30.9.

Poimintoja lehden otsikoista:
Lammin värjäripäivät
Ompele oma välly
Alkuperäisrotujen villakonferenssi
Uusi tilanne hemonkustartunnoissa kesällä 2022
Laihan uuhen tuotos jää heikoksi
Tue lampaan ja vuohen terveyttä