Tapahtumaviikon aikana 26.9.-3.10. paikalliset toimijat järjestävät erilaisia villa-aiheisia tapahtumia ja tempauksia eri puolilla Suomea.

Päätapahtuma Helsingissä Kansalaistorilla 26.9. Tapahtuman Facebook-sivulle tästä >

Jos haluat oman tapahtumasi kalenteriimme ja Villaviikot-sivulle  (etusivu -< kuluttajalle -> villaviikot 2021, ota yhteyttä Eila Pennaseen: eila.pennanen@lammasyhdistys.fi .

Villatyöpaja,  26.9.-1.10. Posio

Tervetuloa tutustumaan villan tiehen lampaasta langaksi, itse tehden tai vierestä seuraten.
Työpajat Villaviikolla maanantaista 27.8. alkaen joka päivä perjantaihin 1.10. asti:
– parillisina päivinä klo 11-15
– parittomina päivinä klo 15-19
Pätsin pirtissä, Posion kotiseutumuseon pihapiirissä, Lohiranta 15.

Vapaa pääsy. Pop up -kahvila ja villamyymälä.
Lisätietoa Sallalta p. 040 772 3960

Kerintämaraton 2.10. klo 12 — 3.10. klo 12 Sievi

Kerintämaraton on 24 tunnin pituinen tapahtuma, jossa ammattikeritsijä Toni Kattilakoski keritsee yhtäjaksoisesti vuorokauden ajan Isokummun lampaita. Lisää tietoa tulee lähempänä tapahtumaa.

Tapahtuman sivulle tästä >