Kerintäkurssi järjestetään 7.-9. toukokuuta 2018 Vammalan seudulla (Sastamala). Tänä vuonna myös kerintätuomari- ja wool handling -kurssi (villan käsittely).

Kurssit ovat avoimia kaikille kiinnostuneille. Kahden päivän kerintäkurssi maksaa 150 € sis. alv 24 % ja yhden päivän kerintätuomari- ja wool handling- kurssi 75 € sis. alv 24 %.

Kouluttajina toimivat Richard Schofield British Wool Marketing Board:sta, ja Annukka Numminen. Opetuskielet ovat englanti ja suomi.

Kurssilaiset saavat BWMB:n kurssitodistuksen kansainvälisen Seal-järjestelmän mukaan.
Alkeiskurssin todistus on Blue Seal, seuraavan tason Bronze jne.

Järjestäjät tarjoavat kahvin ja teen. Ottakaa omat eväät lounasta varten. Max 8 henkilöä.

Sitovat ilmoittautumiset 16.4.2018 mennessä. Lisätietoja jansuttle@netscape.net tai puh. 0500 820 243

Pohjois-Karjalassa kerintäkurssi järjestetään 5.-6.5.2018. Info ja ilmoittautumiset: pk.lampurit@gmail.com tai puh. 050 361 4144 Eila Pennanen