Suomen Lammasyhdistys

Lammastalouden puolesta jo vuodesta 1918
Ladataan Tapahtumat

Tervetuloa maanantaina 1.3 klo 14-16 webinaarin “Kotimainen karitsanliha on vastuullinen valinta arkeen ja juhlaan“. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille!
Ohjelmassa on kolme puheenvuoroa:

• Laitumen laidalta – lampurin terveiset, Peppi Laine, lampuri
  • Lampaankäytön monipuolistaminen ja tuominen arkiruokapöytiin, Päivi Lehtonen, ravintolakokki, biologi
  • Keittiömestarin vinkit eri ruhonosien käyttöön ruoanvalmistuksessa, Pasi Kuronen, keittiömestari

Ohjelma pdf >

Webinaari on tarkoitettu kaikille ruoka-alalle toimiville ammattilaisille esim kauppiaille, lihamestareille, kotitalousopettajille, ammattikeittiöiden henkilökunnalle, oppilaitoksille, opiskelijoille ja yrittäjille.

Ilmoittautuminen 26.2. mennessä webinaariin https://link.webropolsurveys.com/S/5296D87BC82E906A linkin kautta. Osallistumislinkki zoom- webinaariin lähetetään kaikille ilmoittautuneille ennen tilaisuuden alkua. Ohjelman mukaiset puheenvuorot tallennetaan ja ne sekä muut materiaalit lähetetään kaikille osallistuneille jälkikäteen.

Sanna Vähämiko
Projektipäällikkö, FT
Brahea-keskus
20014 Turun yliopisto
(käyntiosoite: ICT-talo, Joukahaisenkatu 3-5B, 5 krs) puh. 040-484 3556, sanna.vahamiko@utu.fi

Vastuullista proteiinia pöytään – hanke
Voimaversot – hanke
Ruokasektorin koordinaatiohanke

Share This Story, Choose Your Platform!