Suomen Lammasyhdistys

Lammastalouden puolesta jo vuodesta 1918
Ladataan Tapahtumat

Lammastalouden tuotannontekijät -hankkeen Etelä-Pohjanmaan nurmipienryhmän ensimmäinen tapaaminen 9.7.2020 klo 12-16 (paikka ilmoitetaan myöhemmin)

Alustava sisältö:
* Satomäärän arviointi eri menetelmin
* Nurmien kasvinsuojelu
* Nurmien kasvilajit ja lajikkeet
* Kasvustonäytteen tulokset ja havainnot pellolla sekä maanäytetuloksissa
* Loisten torjunta laitumilla

* Koulutuskokonaisuus sisältää yhteensä 4 tapaamista kasvukausien 2020-2021 aikana, joihin osallistujien toivotaan sitoutuvan. Näin saat myös parhaimman hyödyn tilallesi.

* Osallistujien toivotaan kuvaavan ja tekevän havaintoja kasvukauden aikana omalta tilaltaan kahdelta valitulta nurmilohkolta. Koulutusten aikana seurataan näiden lohkojen tilannetta, mietitään toimenpiteitä ja seurataan toimenpiteiden vaikutuksia.

* Pienryhmän hinta on 30€/tapaaminen/tila
* Oheinen ohjelmarunko on alustava. Osallistujat pääsevät vaikuttamaan pienryhmän koulutussisältöön
* Lisätietoa: https://www.aitomaaseutu.fi/media/Esite_Nurmipienryhm%C3%A4_EP.pdf

Ilmoittautumiset mahdollisimman pian, jotta saadaan kasvukauden seuranta omilla lohkoilla alulle, kuitenkin viimeistään 15.6.2020 mennessä sini.sillanpaa(at)proagria.fi ti 043 825 052

Share This Story, Choose Your Platform!