Lampaiden eläinsuojia rakennettaessa tulee miettiä rakenneratkaisuja monesta eri näkökulmasta. Tilojen tulee tukea eläinten ja ihmisten hyvinvointia: niiden tulee olla valoisat, hyvin ilmastoidut ja kyseisen tilan tuotantosuuntaan ja konekapasiteettiin sopivat. Karsinoiden kuivitus sekä ruokintasysteemit vaikuttavat paljon siihen, millaiset rakenteet millekin tilalle soveltuvat. Ja tämä kaikki pitäisi onnistua tekemään vielä mahdollisimman kustannustehokkaasti.

Tämän koulutuspäivän aikana perehdytään maatilan investointeihin, projektin hallintaan sekä siihen, miten onnistuneilla investoinneilla voidaan vaikuttaa tilan arkeen ja tulokseen.

Koulutuspäivä toteutetaan hybiridinä, joten sen seuraaminen onnistuu paikan päällä tai etäyhteyden välityksellä.

Hinta 40 €

Tapahtuman paikka ja tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin.

Tapahtuman sivulle ja ilmoittautumiseen tästä >