Suomen Lammasyhdistys

Lammastalouden puolesta jo vuodesta 1918
Ladataan Tapahtumat

HH Embryo Oy järjestää yhdessä Okran kanssa Lammastalouden näyttelyn 4.- 7.7.2018 Oripään lentokentällä. Kutsumme mukaan tapahtumaan lampureita ja yhdistyksiä eri rotujen edustajiksi esittelemään toimintaansa ja lampaitaan.

Ohjelmaan pdf tästä >

Järjestämme kilpailut alkuperäisroduille ja liharoduille:
Kolme parasta palkitaan kummastakin luokasta sekä
Best in Show kummallekin roturyhmälle

Rotukerhoille ja lammaskerhoille ja tiloille tulee paikat. Näyttely perustetaan siten että eläimet ovat roduittain ja rotuyhdistys saa siis paljon mainosta. Okra sijoittaa myös muut lammastoimijat osastolle. Tontti osastolla on ilmainen, jos yritys lainaa joko kalusteita tai osallistuu eläinten hoitoon tai tuo näyttelyyn eläimiä. Siis saamme nyt yhteistyökumppaneille maksimaalisen näkyvyyden. Eläinten tuojat ja yhteistyökumppanit saavat rannekkeita kulkua varten. Myös maksullisia paikkoja voi ostaa suoraan Okralta.

Majoitukset näyttelyajalle pitää kaikkien hoitaa itse ja alueella on käytettävä Okran omia ravintolapalveluja. Yritämme vielä neuvotella, jos saisimme oman ravintolan lammasteemalla.

Tapahtumaan tulevilla lampailla on oltava M1 status ja ei saa olla aktiivisia orf-oireita.

Osallistumismaksu näyttelyyn on
– 10€/Aikuinen lammas
– 5€/Karitsa

Näyttelyluokat

Alkuperäisrodut

Pässit alle 2 v.
Pässit yli 2 v.
Uuhet karitsoineen tai ilman

Liharodut

Pässit alle 2 v.
Pässit yli 2 v.
Uuhet karitsoineen tai ilman

Tervetuloa esittelemään jalostuseläimiäsi ja toimintaasi, sekä tekemään lammastaloudesta tunnetumpaa kesän kuumimmassa maataloustapahtumassa!

Otamme mielellämme vastaan sisältöehdotuksia ja paikkavarauksia.

Ystävällisin Terveisin
Sarissa Tiihonen
sarissa.tiihonen@huitinholstein.net

Mikko Ranta-Huitti

Share This Story, Choose Your Platform!