TERVETULOA VILLOJEN MAAILMAAN!

Tervetuloa villanlajittelupäivän Salon Perttelissä Herrakunnan Lampaan lampolassa, osoite Hevonojantie 45, 25370 Pertteli.

Tule mukaan virittämään sormesi villan eri taajuuksille ja keskustelemaan päivänpolttavista villa-aiheista. Käsittelyssä ainakin vastakerittyjä suomenlampaan ja kainuunharmaksen villoja.

Mukana Herrakunnan Lampaan isäntäväen, Sari Jaakolan ja Jaakko Jussilan lisäksi lammasasiantuntija Kaie Ahlskog ja villaprojektipäällikkö Anu Pentti ProAgria Etelä-Suomesta.

Pyöräytetään villa-asenteet päälaelleen – ”Paljon villoja eikä yhtään porua”!

LISÄTIEDOT

hinta 20 € + alv 24 %

Ilmoittaudu viimeistään ma 1.11.2021 alla olevalla lomakkeella.

Tapahtuman järjestää Suomalainen villa hyötykäyttöön, VILLA-hanke.

TURVALLISUUS

Tilaisuuksissa ProAgria noudattaa THL:n ohjeistuksia turvatoimien osalta. Tilaisuuteen otetaan rajallinen määrä henkilöitä ja varmistetaan, että 1-2 metrin turvaetäisyys on mahdollista pitää. Tilaisuuteen ei saa tulla, jos on nuha tai muita flunssaoireita. Tilaisuudessa ei kätellä. Tarjolla on käsidesiä sekä kasvomaskeja. Seuraamme koronatilanteen kehittymistä ja tarvittaessa siirrämme tilaisuuden ajankohtaa tai etätapahtumaksi.

Ilmoittautuminen ProAgrian sivuilla tästä >