Syyskokousuutisia

Suomen Lammasyhdistys julkisti syyskokouksessa 7.11.1018 vuoden lammastiloiksi valitut. Vuoden lammastilat 2018 ovat Putkisalon Kartano Rantasalmelta ja Sikka Talu Naantalista.
Aiempien vuosien vuoden lammastilat löytyvät täältä >

Suomen Lammasyhdistys nimesi kolme uutta kunniajäsentä. Kunniajäsenet ovat Esa Anttas, Jill Christiansen ja Riitta Sormunen-Christian.
100-vuotisen toiminnan aikana nimetyt kunniajäsenet löytyvät täältä >

Lammasyhdistyksen puheenjohtajaksi kaudelle 2011 -2021 valittiin äänestyksen jälkeen istuva puheenjohtaja Petri Leinonen Torniosta. Vastaehdokkaana oli Janne Jokela Kokkolasta.

Hallitukseen ll-alueelle valittiin erovuoroisen hallituksen jäsen Kaarin Knuuttilan tilalle Mikko Idlax. Erovuoroinen varajäsen Maaret Berg-Tynkkynen valittiin jatkamaan ll-alueen varajäsenenä.

Hallituksen lll-alueelle erovuoroisen hallituksen jäsen Christer Ollqvistin tilalle valittiin erovuorossa oleva varajäsen Sirpa Tyrväinen ja varajäseneksi Hannele Ulvo.

Vuoden 2019 Kevätkokous on 14.3. Uudellamaalla ja Syyskokous 7.11 Kajaanissa.

Suomen Lammasyhdistys onnittelee lämpimästi vuoden lammastiloja 2018, uusia kunniajäseniä, luottamustoimiin valittuja sekä kiittää tehtävistään luopuvia heidän ansiokkaasta työstään Suomen Lammasyhdistyksen ja lammassektorin hyväksi!

Gallerian kuvat (kuvaaja Terhi Torikka) avautuvat suuremmiksi klikkaamalla.