Suomen Lammasyhdistys

Lammastalouden puolesta jo vuodesta 1918
Ladataan Tapahtumat

Keskiviikon opintoretken mielenkiintoisissa vierailukohteissa tutustutaan kolmen lammastilan lampolaratkaisuihin uudisrakennuksista remontoituun vaihtoehtoihin sekä erilaisiin ruokintasysteemeihin. Osakaspienteurastamo esittelee toimintaansa ja ohjelmaan kuuluu teurastamon nykyaikaisisten tilojen esittelykierros. Vierailulla paikallisessa rehufirmassa esitellään tuotantolaitoksen lisäksi yrityksen monipuolinen lammasrehuvalikoima.

Torstain seminaarin aiheena Lammasketjun toiminnan vahvistaminen. Painavaa asiaa lammastilan toiminnan talouden edellytyksistä, tuotteistamisesta lammastuotteiden myynnistä ja kuluttajien ostopäätökseen vaikuttavista tekijöistä sekä lampaan tuotanto-ominaisuuksien muutoksista. Lisäksi puheenvuorot teurastamon vaatimuksista, toiveista ja teurasruhojen laadun seurannasta. Seminaaripäivän päätteeksi terveydenhuollon vaikutuksista tilan ja lammasketjun tuottavuuteen.

Torstai-illan perinteinen Lampuri-illallisen menu on koottu paikallisen karitsanlihan ympärille – varmasti herkullista!

Perjantaina Suomen Lammasyhdistyksen syyskokous, jossa sääntömääräisten asioiden lisäksi ajankohtainen teemana ruholuokitus ja lihan tuotantoketju.

Lämpimästi tervetuloa, nähdään joukolla Vaasassa!

Sähköiseen ilmoittautumiseen tästä >

Ohjelma avautuu pdf -muodossa tästä >

Share This Story, Choose Your Platform!