Tervetuloa onnistumaan lampaiden ruokinnassa!

Etsitkö keinoja menestyksekkääseen lampaiden ruokintaan? Ilmoittaudu mukaan webinaariimme, joka tarjoaa syvällistä tietoa ja konkreettisia vinkkejä ruokinnan suunnitteluun.

Päivämäärä: 12.1.2024 Aika: 13.00–16.00

Webinaarimme avaa ovet lampaiden ruokintaan liittyvän asiantuntemuksen maailmaan. Kokeneet ammattilaiset jakavat näkemyksiään ja antavat arvokasta tietoa, joka auttaa sinua saavuttamaan parhaat tulokset ruokinnassasi.

Ohjelma:

13.00 Viljan hometoksiinit ja niiden hallinta, Sari Peltonen, kasvintuotannon kehityspäällikkö, ProAgria Keskusten Liitto
Käsittelemme viljan hometoksiineja ja niiden tehokasta hallintaa alan huippuasiantuntijan johdolla.

14.00 Rehuanalyysin tulkinta ja onnistumisen seuranta, Marja Jalo, lammas- ja vuohitalouden asiantuntija, ProAgria Etelä-Suomi
Asiantuntijamme Marja Jalo valottaa rehuanalyysin tärkeyttä ja antaa käytännön vinkkejä onnistuneeseen seurantaan.

14.30 Rehuanalyysit ja käytännön kokemus, Siri Taalas, Pekkolan tila
Kuule suoraan tilalta tulevat käytännön kokemukset rehuanalyysien hyödyntämisestä, kun asiakkaamme Siri Taalas avaa oman tilansa tarinan.

15.00 Kivennäisvaihtoehtojen vertailu, Kaie Ahlskog, Erityisasiantuntija, ProAgria Etelä-Suomi
Erityisasiantuntijamme Kaie Ahlskog esittelee kivennäisvaihtoehdot ja niiden vertailun, jotta voit tehdä informoituja päätöksiä.

15.30 Keskustelu

Tilaisuus osallistua aktiivisesti keskusteluun ja esittää kysymyksiä asiantuntijoille.

16.00 Webinaari päättyy

Hinta: 20 € + alv

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 9.1.2024

Ilmoittaudu mukaan ja varmista paikkasi nyt. Tervetuloa mukaan huippuosaajien opastamana kohti onnistunutta lampaiden ruokintaa!

Tapahtuma järjestetään Lihasulan säätiön avustuksella.

Lue lisää tapahtumasta / ilmoittaudu >