Kokouskutsu
Suomen Lammasyhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous ti 28.7. klo 12
Kokkolan Meripuisto, Meritie 7, Kokkola

Suomen Lammasyhdistyksen kevätkokouksen peruunnuttua Keski-Pohjanmaan Lammaskerho kutsuu lampurit SLY:n hallituksen ehdotuksen pohjalta kyseisen kokouksen korvaavaan rentoon, merelliseen kesäkokoukseen Kokkolaan tiistaina 28.7.2020 klo 12 alkaen.

Kokous pidetään Jenny-laivalla matkalla maankuululle majakkasaarelle Tankariin. Laiva on varattu kokousta varten vain lampureille. Kokouksen avaa Suomen Lammasyhdistyksen puheenjohtaja Petri Leinonen, ja kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntömääräiset asiat § 4.

Tankarin saaren eteläosaa hoitavat lampaat laiduntamalla. Muuta osaa saarta hoidetaan mekaanisin toimenpitein.

Kokouksen yhteydessä suunnittelubiologi kertoo Tankarin hoidosta ja luo katsauksen lähialueiden perinnebiotooppien hoitotöihin.

Perillä saareen tutustumisen ohessa omakustanteiset retkieväät tai retkilounas.

Paimenen (Jarmo Latvanen) sana Tankarin kirkossa.

Paluu Kokkolaan ja tutustuminen upeaan rantalaitumeen Harrbådan majakan lähistöllä

Päivän päätteeksi Kokkolassa ja lähialueilla majoittuville lampurikokki Janne Jokelan pihagrilli kuumana idyllisessä Neristanissa eli Kokkolan vanhassa kaupungissa.

K-P:n Lammaskerhon kanttiinista suolaista ja makeaa elävän musiikin kera.

Kokoontuminen 28.7.2020 Kokkolan Meripuistossa osoitteessa: Meritie 7.

Junalla Kokkolaan saapuville kuljetus Meripuistoon K-P:n Lammaskerholaisten toimesta.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut 15.7.2020 mennessä sähköpostilla marjo.simpanen@lammasyhdistys.fi  .

Mahdolliset lisäohjeet lähetetään sähköpostilla ilmoittautuneille, minkä lisäksi ne löytyvät SLY:n kotisivuilta lammasyhdistys.fi ja Facebook-sivulta https://www.facebook.com/SuomenLammasyhdistys/

Kokeilumielessä kokousta ja muuta päivän kulkua pyritään striimaamaan suorana netin välityksellä.

Sään, tautitilanteen tai jonkin muun syyn vaatiessa ohjelman muutokset mahdollisia.

Lämpimästi tervetuloa!