Tulossa itsenäisyyspäiväviikolla 2.- 6.12.209 Suomen Lammasyhdistyksen SUOMILAMMAS LAUTASELLE -teemaviikko. Julkaisemme viikon jokaiselle päivälle lammas- /karitsareseptin. Itsenäisyyspäivän juhlareseptin suunnittelee teemaviikon kummikokki, jonka henkilöllisyys paljastetaan hieman tuonnempana. Teemaviikkoa odotellessa julkaisemme tietoiskuja suomalaisesta lammastaloudesta. Seuraa Suomen Lammasyhdistyksen julkaisuja kotisivuillamme, Facebookissa ja Instagramissa.

Lammasruoka tekee arjestakin juhlan!

#suomilammaslautaselle#kotimainenlampaanliha#kotimainenkaritsanliha#lammasresepti
#lammasruokaviikko#suosisuomalaista

På kommande under självständighetsdagsveckan 2–6.12.2019 Finlands Fårförenings FINSKT FÃ…R PÃ… TALLRIKEN -temavecka. För veckans alla dagar publicerar vi ett får-/lammrecept. Självständighetsdagens festrecept planeras av temaveckans fadderkock, vars identitet avslöjas inom kort. I väntan på temaveckan publicerar vi infoinslag om den finländska fårproduktionen. Följ Finlands Fårförenings publiceringar på vår webbsida, Facebook och Instagram.

#finsktfarpatallriken #inhemsktfarkott #inhemsktlammkott #farrecept #farmatsveckan #gynnafinlandskt