Suomen Lammasyhdistys ry ja Uudenmaan Lampurit ry järjestävät jälleen Villaviikon (25.9.-2.10.2022) päätapahtuman sunnuntaina 25.9. klo 11-16 Narinkkatorilla Helsingissä.
Kaikki kotimaisen lampaanvillan kanssa toimijat ovat tervetulleita myymään tuotteitaan tai esittelemään yritystään/hankettaan tapahtumaan. Tapahtumassa saa myydä ainoastaan kotimaista lampaanvillaa ja -nahkaa/-taljoja sekä niistä valmistettuja tuotteita.
Myyntipaikat ovat ilmaisia SLY:n ja/tai Uudenmaan Lampureiden jäsenille. Myyntipaikan hinta myyjälle, joka ei ole kummankaan yhdistyksen jäsen, on 60 euroa.
Ilmoittautumiset ja tiedustelut sähköpostitse villaviikko@gmail.com tai puhelimitse 040 738 1371/Mikko Idlax.
Tapahtuman FB-sivu löytyy: https://www.facebook.com/events/603205777911326. Tapahtuman tietoihin päivitetään mukaan kaikki osallistujat sitä mukaa, kun ne varmistuvat. Tapahtumaa mainostetaan somessa, medialle lähetettävässä tiedotteessa sekä erilaisilla tapahtumasivustoilla.
Kansallisen Villaviikon (25.9.-2.10.) ideana on, että paikalliset toimijat järjestävät erilaisia villa-aiheisia tapahtumia ja tempauksia eri puolilla Suomea. Eli jos ette pääse/halua mukaan Helsingin Villapäivään, voitte järjestää jonkun infotempauksen tai esim. avoimet ovet omalla toimipisteellänne.
Jos haluatte omat tapahtumanne SLY:n kalenteriin ja Villaviikot-sivulle https://lammasyhdistys.fi/villaviikot-25-9-2-10-2022/, ottakaa yhteyttä Eila Pennaseen: eila.pennanen@lammasyhdistys.fi
Ilmoittakaa myös, jos teette tapahtumallenne FB-sivun, niin jaamme sitä myös SLY:n somekanavissa.
Aurinkoisin terveisin
Marjo