Paikallisen puolesta on maaliskuussa 2019 lanseerattu sovellus, joka tarjoaa kaikille pientuottajille ilmaisen modernin mobiilikanavan. Sovelluksella pientuottaja voi lisätä näkyvyyttään kuluttajille, turisteille, ravintoloille ja jalostajille/jälleenmyyjille.

Sovellus tarjoaa kaikille tuottajille ilmaisen perusnäkyvyyden: merkin kartalle ja sen taakse tallennettavat yrityksen/tilan tiedot. Tämän lisäksi sovellus tarjoaa mahdollisuuden rekisteröityyn markkinointitiliin, joka mahdollistaa tuotteiden lisäämisen ja ostot sovelluksen kautta. ProLocalis ei peri provisiota myynneistä, vaan ainoastaan 10 €/kk tai 100€/vuosi (alkaen).

Palvelussa on mukana satoja pientuottajia ympäri Suomea, ja sitä on kesän aikana ladattu jo tuhansia kertoja eri sovelluskaupoista. Tuottajalle tilin perustaminen ja hallinnointi on helpompaa kuin Facebook-tilin perustaminen, ja markkinointitilin aktivointi käy muutamalla painalluksella tuottajien hallintapaneelissa.

ProLocalis tarjoaa Suomen Lammasyhdistyksen jäsenille -50% alennuksen markkinointitilistä (vuosimaksusta), alennuskoodin saa pyytämällä: info@lammasyhdistys.fi (jäsenyys tarkistetaan).

Tuottajaprofiilin rekisteröinti tapahtuu osoitteessa: https://prolocalis.net/

Lisää infoa ProLocaliksesta löytyy: www.prolocalis.fi ja SoMe:ssa @prolocalisfinland

Tutustu myös Suomen Pientuottajatukkuun ja sen myyntikanavaan: www.kotitila.fi ja SoMe:ssa @Kotitila.fi