Alustava ilmoitus – merkkaa kalenteriisi!

Lampureiden kesäretki ja Suomen Lammasyhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään koronatilanteen niin salliessa Tammelassa keskiviikkona 28.7.2021. Päivän aikana perehdytään rotaatiolaidunnukseen ja tutustutaan sen käytännön toteutukseen Syrjälän Lammastilalla.

Alustava ohjelma:
Puolenpäivän aikoihin kahvi/lounas ja SLY:n kevätkokous sekä esitys rotaatiolaidunnuksesta Portaan Nahkurinverstaalla. Tämän jälkeen tutustutaan kävellen Portaan kylään ja Syrjälän Lammastilan lampolaan sekä laitumiin. Illaksi suunnataan Mustialan Kievariin, jossa syödään illallista ja vietetään vapaamuotoisesti yhteistä aikaa. Halukkaat voivat yöpyä Mustialassa, josta löytyy useita erilaisia majoitusvaihtoehtoja.

Tarkemmat tiedot, aikataulut ja ilmoittautumisohjeet julkaistaan Lammas & vuohi –lehdessä 3/2021 sekä Lammasyhdistyksen kotisivuilla ja sähköisissä kanavissa kesäkuussa.