Hyvä SLY:n jäsen! Voit seurata Lammasyhdistyksen syyskokousta ja päivän esityksiä Savonlinnassa torstaina 18.11.21 etäyhteyden välityksellä. Äänestykseen osallistuminen kuitenkin ainoastaan paikan päällä tai valtakirjalla.
Ilmoittaudu kokouslinkin lähettämistä varten Marjo Simpasella sähköpostitse
marjo.simpanen ( a ) lammasyhdistys.fi

Suomen Lammasyhdistys ry:n sääntöjen mukaan henkilöjäsenenkin äänivaltaa voidaan käyttää valtuutetun kautta. Yhdistyksellä ei ole sääntöjen määräämää valtakirjamallia, sivun alareunan kuvassa  esimerkki, jota voi käyttää. Huomioittehan, että yksi henkilö voi edustaa korkeintaan kahden muun jäsenen äänivaltaa.

Valtakirjan voi lähettää myös sähköisenä eli tulosta valtakirja, allekirjoita, skannaa ja lähetä sähköpostilla marjo.simpanen ( a ) lammasyhdistys.fi viimeistään keskiviikkona 17.11.
Järjestäjän näkökulmasta olisi kuitenkin kätevintä, jos paikan päällä oleva valtuutettu kokousedustaja voisi luovuttaa paperin kokouksen sihteerille ennen kokouksen alkamista.