Lammastalouden tuotannontekijät -hankkeen rahoitustilanne näyttää tässä vaiheessa syksyä niin hyvältä, että hanke voi tarjota tämän Tuotannonseurannalla tuloksia -webinaarin täysin maksutta. Alla webinaarin ohjelma ja ilmoittautumisohjeet.

Ma 8.11.2021 klo 13-15 Tuotannonseurannalla tuloksia

Ohjelma:

• Koulutuksen avaus/ Milla Alanco-Ollqvist, ProAgria Etelä-Pohjanmaa
  • Tuotosseurannan hyödyt käytännön työssä/ Christer Ollqvist, jalostuslampola Ollqvistin lammastila
  • Uusi NettiKatras -ohjelma apuna tuotannonhallinnassa/ Milla Alanco-Ollqvist

o Perustoiminnot

o Ryhmittelytoiminnot

o Sukulaisuustarkistus ja astutusryhmät

o Toimenpiteiden tallennus

Koulutuksen hinta 0 €, myös tallenne tilattavissa. Ilmoittautumiset su 7.11. mennessä: https://link.webropolsurveys.com/…/e18142f1-0900-48c0-9f43…

Muistutus koulutusvaatimuksen täyttämisestä:

LaTu-hanke on koulutushanke. Koulutushankkeeseen osallistujien tulisi suorittaa hankeaikana 20*45 min (=15 tuntia) koulutuskokonaisuus. Toivomme siis aktiivista osallistumista LaTu-hankkeen järjestämiin koulutuksiin, jotta kyseinen koulutusvaatimus täyttyy. Koulutukset voi jokainen osallistuja itse valita hankkeen koulutustarjonnasta. Koulutustunneissa on useilla osallistujille vielä paljon vajausta ja nyt alkaa olla viimeiset hetket täyttää koulutustunteja.

Lisätietoja koulutuksista ja hankkeesta löydät LaTu-hankkeen sivuilta www.aitomaaseutu.fi/latu

Marianne Reinikka
Projektipäällikkö